Thursday, September 10, 2009

Kg.Beng, Afiq, Ipoh... untuk kesekian kalinya....

Untuk kesekian kalinya, aku mengunjungi lagi subjek2 fevretku...

Kampung Beng, yang terletak di Lenggong, merupakan sebuah kampung yang sangat memukau pandangan, walau dikunjungi berkali-kali (sayang sekali di sini tiada homestay). Kali ini kunjungan ku disambut hujan yang sederhana lebat....

Afiq, merupakan fevret modelku dari Sayong, sudah besar dia, dah sekolah darjah satu. Pertama kali ku kenali, dia berumur 4 tahun.. kedatangan ku di sambut gembira oleh Afiq.. ha ha ternyata dia masih mengenali aku....

Ipoh, sebuah bandar yang penuh dengan peluang2 bagi fotografer yang tahu mencari... aku tinggal di hotel stesen keretapi Ipoh.... klasik la konon, dah masuk dalam bilik... adoi.. scary siot..... :D :D....

2 comments:

  1. :D

    tu je? yg lain mana? ko send kat aku gamba aku yg ko amik ms kita gi minum mlm tu. send kat:
    shahrilhezrin@gmail.com

    tq tq...

    ReplyDelete
  2. hermmm.. kau ni cam tak obses ngan muka sendiri plakkk.. :P

    ReplyDelete