Saturday, October 24, 2015

Hyper Portrait yang terakhir...?

Terakhir? Kelas hyper portrait tiada lagi? Betul ke? Ramai yang bertanya kerana tidak percaya dengan apa yang mereka dengar. Betul ke? atau khabar angin ke?

Jawapan aku, BETUL lah tu....

Sudah lima tahun aku memahirkan diri dengan editing potret yang aku gelarkan HYPER PORTRAIT.
Editing potret jenis hi kontras sudah sinonim dengan aku. Pun begitu bukanlah semua potret yang aku hasilkan berkonsepkan begitu, biasanya ia hanya melibatkan potret2 projek peribadi sahaja.


foto: Matsuda Mashimaru


Hari ini, di S7even Studio, shah alam, aku dengan rasminya mengumumkan bahawa selepas ini TIADA lagi kelas atau bengkel Hyper Portrat secara kumpulan besar yg akan di jalankan. Ianya hanya terbuka untuk kelas persendirian atau satu dengan satu sahaja.
foto: Arifoto

Alhamdulillah kelas untuk kumpulan terakhir ini mengumpulkan 19 orang peserta. Melebihi jangkaan aku, ada dua peserta yang terbang dari Sarawak, khusus untuk kelas ini. Terima kasih aku ucapkan segala sokongan yang anda semua berikan kepada ku tidak dapat di balas. Melihat kepada respon serta hasil2 editing peserta kali ini, aku amat berpuas hati.
jauh datangnya ni... Eddy dan Azmin.

Perjalanan cerita editing potret ku tidak akan berakhir di sini saja. Selepas ini aku akan meneruskannya dengan "CHIAROSCURO PORTRAIT" pula. nak tahu apa ceritanya. kena tunggulah sebulan dua lagi. Kena kumpul bahan dulu.


Chiao!

No comments:

Post a Comment