Wednesday, February 3, 2010

Aliff Firdaus.....


Ahad lepas aku berpeluang, mengambil gambar untuk promo siri tv, Aliff Firdaus yang sedang hangat di tayangkan kat TV3 sekarang. Penggambaran siri TV terbitan RASHBIR Media ini di buat di Sekinchan, Selangor.

Baru kali ini aku terlibat dan melihat secara dekat penggambaran drama tv di buat, sebelum ini ada beberapa drama tv membuat penggambaran di studio aku, tapi aku tak terlibat secara langsung, jadi aku tak berapa ambil kisah ha ha ha...


Baru aku tau, rupa2 nya susah jugak nak menghasilkan drama ni, susah jugak jadi pelakon... apatah lagi jadi pengarah... :).
Apa yang kita nampak kerjaya orang2 dalam bidang ni macam glamer jer..... tapi hakikatnya mereka terpaksa bekerja keras untuk menjelmakan setiap baris ayat yang tertera pada skrip, menjadi cerita yang mengesankan.


Apa pun SALUT!! kepada semua insan2 kreatif di dalam produksi ini.

Sekian.


No comments:

Post a Comment