Thursday, January 22, 2015

SAMSUNG NX1.



Samsung, baru2 ini (disember 2014) telah melancarkan kamera mirrorless APS-C nya yang terbaru dan tercanggih di pasaran kini. Di sini saya kongsikan beberapa imej kamera tersebut untuk tatapan anda.




Kamera ini bersaiz kecil, ringan, serta ergonomik. Kamera ini juga berkapasiti 28MP, satu saiz pixel yang cukup untuk menghasilkan foto2 yang tajam serta detail. Dengan size ini kita dapat membuat cetakan foto saiz poster dengan mudah.  
Senarai harga pakej NX1.

Acara "Meet The Pros" ini merupakan acara Khusus yang di adakan bagi memperkenalkan NX1 kepada khalayak fotografi. Jika anda berminat, sila ke web yg tertera.


Disamping mempunyai bilangan pixel yang tinggi, NX1 juga mempunyai beberapa kelebihan lain, seperti sistem fokusnya yang sangat tepat serta laju. Kelajuan pengatupnya mencapai 15 fps. Kita tidak akan terlepas akan aksi2 penting, terutama jika kita terlibat dalam bidang fotografi sukan bermotor seperti motocross atau pun perlumbaan kereta. Kamera ini juga amat sesuai untuk penggemar sukan ekstrim seperti BMX dan papan selancar.


No comments:

Post a Comment