Saturday, April 11, 2009

Wedding

... anak sapaa la yang nak kawen esok ni... apa apa hal pun aku kena prepare alat2 perang untuk esok. aku ni kadang2 saja buat fotografi orang kawin ni.... biasanya atas permintaan dan desakan rakan2.. dalam kes ni, si BOB ku2... tak apa laa.. esok aku akan ada 2 orang pembantu.. he he he.. kurang sikit beban.. terutama bila nak DI kan gambar nanti..

.. petang tadi aku merayap2 kat KLCC.... termasuk plak kat kinokinuya... amboi mak banyaknya buku fotografi kat tingkat atas tu... ada 5 rak semuanya... kalau tak silap aku 2 atau 3 tahun lepas ada satu rak saja. itu pun berkongsi dengan arkitektur nyer buku. Nampak sangat skrang ni ramai orang nak jadi fotografer. belek punya belek.. tersangkut gak 3 buah buku.. he he he... kopakkkk...

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. saya nak jadi tokey kepada semua fotografer2 tuuuuu... hihikkk

    ReplyDelete